Dades personals

La meva foto
Montsià
Família flexischooling, gaudint la criança amb contes, llibres, música, teatre, jocs, natura, escriptura...

Laura Gutman



Me van regalar per al naixement del meu primer fill un dels llibres de Laura Gutman, PUERPERIOS Y OTRAS EXPLORACIONES DEL ALMA FEMENINA, el vaig llegir i me va agradar encara que no el vaig entendre molt. Quatre anys més tard va arribar al món el nostre segon fill, el vaig rellegir i llavors desprès d'haver viscut l'experiència vaig poder entendre el que llegia. A n'aquesta lectura li van seguir moltes més; La maternidad y el encuentro con la propia sombra, Crianza Violencias invisibles y adicciones, Mujeres visibles madres invisibles, La Revolución de las madres, el desafío de nutrir a nuestros hijos i La Biografia Humana, una nueva metodologia al servicio de la indagación personal.

Els seus llibres, els seus articles, els seus vídeos m'han acompanyat en tot aquest procés de criança conscient.

Si voleu profunditzar més en vosaltres mateixos mentre esteu submergides en l'etapa de la criança, conèixer el seu treball us pot ajudar a trobar una llum en el camí. Podeu trobar terapeutes de la Biografia Humana que us poden acompanyar en tot aquest procés, com una bona amiga Montse amb la que jo vaig fer un treball profund de BH quan ella començava amb la formació i que ara ja és tota una experta, tant que forma part de l'equip de terapeutes de la mateixa Laura Gutman!!!

PER RESERVAR CONSULTA EN MONTSE, contacteu directament a 🔜consulta BIOGRAFIA HUMANA, i demaneu per ella o també us poden assignar una de les quinze terapeutes amb el que està format l'equip. També jo us puc posar en contacte amb ella si m'ho demaneu per Mail.

FELIÇ CRIANÇA CONSCIENT!


Més sobre Laura Gutman:
També et pot interessar


Entrades populars

" En el corazón de cada Invierno hay una primavera que vibra"
Kahlil Gibran.

CANAL YOUTUBE CONTES I CRIANÇA