Dades personals

La meva foto
Montsià
Família flexischooling, gaudint la criança amb contes, llibres, música, teatre, jocs, natura, escriptura...

LUCINDA I L'INSPECTOR VINAGRE


Lucinda i l'inspector Vinagre és per a mi un conte especial. Especial perquè és el primer conte que vaig narrar a la biblioteca a un grup de nens i nenes entre 6 i 10 anys, i al cap dels anys una de les nenes encara se'n recordava de tant que li va agradar. Especial perquè m'identifico molt amb la Lucinda que és una rodamón que mira la vida i a les persones des de l'alegria de viure i de compartir. Sempre li he tingut una estima especial, però durant aquests últims mesos el tinc present i m'acompanya cada dia. L'estic buscant per comprar-lo, de moment sense èxit, ja que està descatalogat per l'editorial Kalandraka. 

L'inspector Vinagre ens mostra l'absurd del món adult en el qual alguns creuen que obligant, prohibint i castigant és la millor i única opció de conviure en societat. Aquest conte té un final feliç, l'inspector Vinagre acaba sent feliç gràcies als nens que li fan veure que està equivocat.

Mentre buscava el conte per la web, m'he trobat aquesta ressenya, que reflecteix l'essència de la història i a mi m'ha agradat molt.


I també, quina SORPRESA més gran, he trobat aquest conte narrat per Marc Jornet Niella, narrador de contes de la biblioteca de Roquetes Mercè Lleixà, M'ENCANTA!!.


Un conte per reflexionar i escoltar als nens que ara ho són i als que tots portem a dins. I com ens diu el Marc, sempre som a temps de canviar quan alguna cosa no la fem bé del tot.

PROHIBIDO PROHIBIR!!!
🎶🎤
Escoltar-ho cantat per Elàdia Blazquez a Sptotify


SEGUIM SENTINT I SOMIANT AMB:









Entrades populars

" En el corazón de cada Invierno hay una primavera que vibra"
Kahlil Gibran.

CANAL YOUTUBE CONTES I CRIANÇA