Dades personals

La meva foto
Montsià
Família flexischooling, gaudint la criança amb contes, llibres, música, teatre, jocs, natura, escriptura...

VUIT PRIMAVERES

MARÇ 2022 🌺 75 ENTRADES 🌺 12.000 GRÀCIES

"No regamos una flor si se abre; la regamos para que se abra"
                                                                           Naomí Aldort

Veig el Sol després de dies de primaveral pluja. Aigua caiguda del cel que m'ha permès dedicar temps a cuidar d'aquest espai web nascut tímidament, ara fa vuit anys, en un més d'abril de dos mil catorze. He dedicat aquestes dues humides setmanes a posar en pràctica l'après durant tot aquest espai de temps, i posar guapes les pàgines per celebrar el seu bateig. Contes i Criança ha estat possible gràcies al camí compartit amb Toni, el meu marit i a la criança amb presència dels nostres fills, a la gran sensibilitat que m'envaeix vivint i observant la vida que m'envolta, a la música que escolto, als llibres que llegeixo, a algunes pel.lícules que miro i a alguns amics especials.


hand made


Aquest BLOG és un pont enllaçant passions artístiques i musicals, en el que tu ets l'autor, perquè pots anar triant en cada moment el títol del següent capítol. Segons el que tries et conduirà a un lloc diferent on pots trobar la clau que busques. Tal com podeu llegir en la pestanya El meu camí, escric per a mi, per a la meva família i per a totes les que us trobeu en el camí. Unint tot allò que m'ha servit i em serveix, aplegant-ho tot en un sol lloc per no perdre'm en la immensa mar blava. Emocionant-me com un xiquet amb sabates noves cada cop que tinc la possibilitat de tindre entre mans un llibre que m'enamora. 

Avui amb el sol il·luminant i una primavera latent, em sento orgullosa del temps dedicat a crear aquest espai que va fer una primera explosió a la vida l'any dos mil vint, en un moment que vaig retirar-me per retrobar-me. El mateix en el que es va privar, il·legalment, el moviment de molts éssers indefensos sense tenir en compte les seves necessitats vitals. 

Contes i Criança recomana llibres i contes que m'aporten valor en l'etapa adulta i de criança. Pàgines que ressenyen vivències, que descobreixen petjades dels qui han recorregut aquest camí abans. Contes clàssics, nous i alguns que esperen el moment de sortir a la llum. 

Darrere de cada post nou hi ha experiència, vida familiar, hores de lectura, escriptura, música, converses, errors i encerts, reflexions e inspiració. M'apassiona explorar el món de la literatura infantil i juvenil, la vida d'autors de llibres clàssics, l'art dels il·lustradors i la feina ben feta de l'editor, 

AQUESTA ÉS LA MEVA PASSIÓ. 

ABRIENDO CAMINOS

Diego Torres 


"La poesía, la belleza, el romance, el amor son cosas por las cuales vivimos." 

El club de los poetas muertos


Foto: dibuixada per Nil gràcies a l'après al curs de lettering amb Inés Señas the flower journal


ET POT AGRADAR:

Poesia Flors de Pedra

La histeria interminable





Entrades populars

" En el corazón de cada Invierno hay una primavera que vibra"
Kahlil Gibran.

CANAL YOUTUBE CONTES I CRIANÇA