Dades personals

La meva foto
Montsià
Família flexischooling, gaudint la criança amb contes, llibres, música, teatre, jocs, natura, escriptura...

DIA DEL LLIBRE 2022

 Un nou 23 d'ABRIL treu el cap d'entre els núvols de pluja que enguany fa honra al seu refrany, 


A L'ABRIL, AIGÜES MIL






Aigua abundant que ens ha portat moments d'introspecció, de fusió amb la natura, de deixar córrer el que ja no ens serveix, de fluïdesa i lleugeresa saltant obstacles per ser el que ja som en essència. Un any més m'obro com flor de primavera compartint felicitat: 



" Madre, llévame a los campos
con la luz de la mañana
a ver abrirse las flores
cuando se mecen las ramas."

(El lenguaje de las flores, Federico García Lorca)




Els carrers s'ompliran de llibres i roses, commemorant la llegenda de Sant Jordi, és un dia que m'agrada prou i gens al mateix temps. Prou pels carrers animats de felicitat, llibres esperant ser acollits, roses tallades desitjant ser regalades, música de guitarra o violí sonant. Gens pel fet de consumir perquè toca, de vendre tot en un dia el que es podria vendre durant l'any a foc lent, de l'atenció i signatures amb pressa i llargues cues. 


Experimentar la Divinitat a la vida quotidiana, ha estat el llibre que vaig regalar-me aquest més. Al cap de dues setmanes l'autor Daniel Gabarró va escriure un mail en el qual l'assumpte deia: Raquel, Sant Jordi i el Drac són parts teves, el qual em va encuriosir tant que vaig obrir-lo a l'instant. A dintre compartia la metàfora de la llegenda de Sant Jordi, carregada de comprensió, essència, ignorància, triomf, presència i plenitud. Em recordava el que jo experimento de fa temps; alguns llibres ens aproximen a la pau interior. I aquest experimentat i escrit per Daniel,  Mireya Ávila i Jòrdan Faugier és un d'ells, el tercer que llegeixo de la mateixa col·lecció i editorial, els primers van ser Temps difícils i accions sàvies i Cinco valores para crear riqueza. Es poden comprar a Boira Editorial





A continuació us regalo una petita selecció de llibres que ens han aportat presència, comprensió i aprenentatge. Amb el desig que aquest vint-i-tres trieu vosaltres aquell llibre que us ompli l'ànima de carícies, que la rosa la contempleu ufanosa en algun jardí i que al drac sigueu vosaltres qui el domineu. Passeu un FELIÇ DIA 🌹🐲📚






TAMBÉ US POT AGRADAR: 

CAP A LA FELICITAT

VUIT PRIMAVERES

EL MEU CAMÍ


👂Escolta El lenguaje de las flores, cantada per Enrique Morente a spotify

Entrades populars

" En el corazón de cada Invierno hay una primavera que vibra"
Kahlil Gibran.

CANAL YOUTUBE CONTES I CRIANÇA