Dades personals

La meva foto
Montsià
Família flexischooling, gaudint la criança amb contes, llibres, música, teatre, jocs, natura, escriptura...

MATEMÀTIQUES MANIPULATIVES

He començat a re-aprendre les matemàgiques, amb el curs de Malena Martín, és molt divertit!! Us deixo alguns dels materials que he començat a construir... Continuarà...

Completo l'entrada a juliol de 2018, han passat ja uns quatre anys des de que vaig subscriure'm al curs, concretament és el de 6 a 12 anys de la web . En el seu moment vaig pensar, així si cal podré acompanyar l'aprenentatge escolar del meu fill que en aquell moment començava la primària, no ha calgut, ell té una intel·ligència matemàtica superior a la meva. Em va servir per comprendre que les matemàtiques, manipulant-les, jo les entenc i les assimilo molt millor.

Els cursos de la Malena són molt complerts i dinàmics, a mi em va fer perdre la por i el rebuig adquirits en els anys escolars, divertint-me construint materials manipulatius.

Contes i Criança-Aprendiendomatematicas
Classificació per dos o més qualitats


Contes i Criança-Aprendiendomatematicas
Material lògicament estructurat

Més informació a: 

Entrades populars

" En el corazón de cada Invierno hay una primavera que vibra"
Kahlil Gibran.

CANAL YOUTUBE CONTES I CRIANÇA