Dades personals

La meva foto
Montsià
Família flexischooling, gaudint la criança amb contes, llibres, música, teatre, jocs, natura, escriptura...

FER DE LA VIDA ESCOLA

Aquest títol del llibre de Rosa Sensat i Vilà, defineix el meu camí amb la criança.


Contes i Criança-Fer de la vida escola-Rosa Sensat i Vilà

Gràcies a les classes de ioga amb la mestra Guadalupe vaig començar a aprendre a mirar ben endins. Gràcies a poder estar present en la criança dels meus fills 

FEM DE LA VIDA ESCOLA

En aquest espai de ioga va ser on vaig conèixer a Mayte. Gràcies a Mayte i Bernat vaig re-descobrir a mirar l'infant com un ésser únic i especial digne de tot el nostre respecte, com ho hem de ser totes les persones. Ells em van transmetre els coneixements que tenien de que un altre tipus més respectuós de criança era possible, que un altre tipus d'educació més respectuosa també és possible.

En l'anterior entrada d'aquest blog, de títol Somni, desig, realitat, us vaig parlar d'un Espai ple de Vida:


Gràcies Associació Abrassa'm per Viure, Aprendre i Créixer per mostrar-me aquest camí. Doncs els creadors d'Abrassa'm van ser la Mayte i el Bernat. Ells eren coneixedors d'alternatives a l'educació convencional d'arreu del món com l'espai Pestalozzi-El León Dormido a l'Equador creat per Rebeca i Mauricio Wild  i del Roure a Sant Joan de Mediona creat per la Begonya i el Cristóbal . Amb aquests coneixements, amb la vivència de la maternitat i la paternitat i amb la possibilitat d'habitar la finca d'oliveres "Al Coll", van fer néixer l'espai Infantil i Familiar al Coll, en el que vaig poder-me nodrir i aprendre acompanyant el moviment i l'aprenentatge del meu fill i dels altres infants de la manera més respectuosa possible. Segueixo aprenent...

Durant uns quants anys va funcionar L'Espai i moltes famílies ens vam poder enriquir del que allà vam aprendre, fins que un dia els nostres camins es van separar, i cadascú amb aquella llavor va seguir fent el seu camí....

Una part d'aquesta llavor segueix latent molt a prop de l'espai "Al Coll", en mi mateixa, a l'Escola  Pública Consol Ferré d'Amposta i a l'Espai Tatakua Escola del Bosc  .


Resultado de imagen de papallona
imatge xtec.cat

I també va arribar un dia que la Mayte ens va deixar per seguir un altre camí. Sempre en el meu . Tal com ella va desitjar, que compartim a tothom el que ella havia après, així ho faig aquí, en el meu petit espai de comunicació amb el món, adjunt el vídeo amb algunes fotos de la seva vida i entrevista que li van fer al Rac1.




Mayte Vida y Amor: "Dic Adéu a la Vida amb alegria"


Si heu llegit fins aquí, Gràcies, us desitjo que sigueu molt feliços....

SEGUIM CAMINANT.....
APRENENT, CREIXENT I MILLORANT CADA DIA UNA MICA MÉS.


Música que ens ajuda a viure millor:






🌱 SEGUEIX 🌱:











.



Entrades populars

" En el corazón de cada Invierno hay una primavera que vibra"
Kahlil Gibran.

CANAL YOUTUBE CONTES I CRIANÇA