Dades personals

La meva foto
Montsià
Família flexischooling, gaudint la criança amb contes, llibres, música, teatre, jocs, natura, escriptura...

POESIA

En la meva etapa d'estudiant, el que més m'agradava era memoritzar poesies. Llegir o escoltar poesia és un massatge per a l'ànima i quan una poesia que t'arriba ben a prop del cor és musicada, es ramifica fins arribar a molts cors, ajudant-los a bategar en força.

Hem vist la pel·lícula El club de los poetas muertos, m'ha deixat glaçada, no m'esperava moltes de les escenes que s'han succeït. Grans missatges i grans actors amb el protagonista Robin Williams.
"No leemos y escribimos poesía porque es bonita, leemos y escribimos poesía porque pertenecemos a la raza humana y la raza humana está llena de pasión. La medicina, el derecho, el comercio, la ingeniería són carreras nobles y necesarias para significar la vida. Pero la poesía, la belleza, el romance, el amor son cosas por las cuales vivimos."
Tenim la sort de conéixer en persona un poeta, Oh Captain, My Captain, que ens regala versos i haikus. Tenim el seu llibre de poesia Flors de Pedra a casa i els dies de pluja m'acompanya aquesta:


LES PLUGES D'AHIR

sensedeixardesomriure.blogspot.com sensedeixardesomriure.blogspot.com

Les pluges d'ahir 
són les flors d'avui

El demà encara 
dubta entre allò possible
i l'improbable.

I l'avui és aquest
somrís etern
fixat a la meva ànima:
és aquest instant
que de tant fugaç
se'ns escapa...

(Manel Mas) 


GRÀCIES MANEL,
 som els habitants del bosc de paraula de la teva vida. 
(en la dedicatòria que ens vas fer)

Si voleu comprar-lo, contacteu-me i li encarrego

Per escolar-la, doneu al play: 


   

Visualitzar PDF Flors de Pedra Manel Mas:



El llibre Poesia Infantil de José González Torices, l'hem agafat en préstec de la biblioteca moltes vegades, són poesies boniques i fàcils de memoritzar per als petits de casa.



També us poden ser d'interès les entrades de:





Entrades populars

" En el corazón de cada Invierno hay una primavera que vibra"
Kahlil Gibran.

CANAL YOUTUBE CONTES I CRIANÇA