Dades personals

La meva foto
Montsià
Família flexischooling, gaudint la criança amb contes, llibres, música, teatre, jocs, natura, escriptura...

ESPAI DE JOC I JOGUINES

Moltes vegades diem: tenen un munt de joguines i no juguen a res!! 

Vaig tindre el privilegi de poder assistir a una xerrada-taller sobre el joc infantil a càrrec de Clàudia i Carmen de jugar i jugar quan els meus fills eren petits.

Quan sento la frase de dalt em ve al cap la imatge d'un cabàs ple de joguines de diferents tipus totes en un munt, algunes de trencades, una mica brutes de l'ús, peces de puzles soltes, la televisió encesa i l'adult amb el mòbil.

La recepta màgica per a facilitar el joc és 50 grams d'ordre, 20 grams NETEJA i 30 grams de PRESÈNCIA.

I la recepta per saber quantes joguines és: quant menys millor.

Si necessiteu un cop de mà, us puc assessorar partint de la meva experiència. 

Us deixo amb una mostra d'espai de Joc que vaig realitzar per a un grup de famílies:

Contes i Criança-Espai de jocContes i Criança-Espai de joc

Contes i Criança-Espai de jocContes i Criança-Espai de joc



Encara que a casa nostra la joguina estrella són els Playmobil, vam poder introduir una joguina senzilla amb la que es pot desenvolupar la paciència, la creativitat i la tolerància a la frustració, les fustes Kapla.

Contes i Criança-Espai de joc


Si voleu trobar joguines originals, de qualitat, que no surten per la tele ni a les revistes que ens arriben per Nadal, us comparteixo alguns enllaços de botigues on jo he comprat i de les que m'agraden gairebé tots els seus productes.

Recordeu, a casa amb poques joguines jugaran!!!!!

Mireu i remireu , tornareu a ser xiquets:






Als seus respectius blogs trobareu informació sobre el joc i més.

TAMBÉ ET PODEN AGRADAR AQUESTES ENTRADES:







Entrades populars

" En el corazón de cada Invierno hay una primavera que vibra"
Kahlil Gibran.

CANAL YOUTUBE CONTES I CRIANÇA