Dades personals

La meva foto
Montsià
Família flexischooling, gaudint la criança amb contes, llibres, música, teatre, jocs, natura, escriptura...

INSIDE OF ME

Seguim de retir, avui a fora està gris, i a dins veig la meva ombra que em mostra l'oportunitat de mirar-me ben endins. I que veig a dins? Un BUIT, sí, com en el conte d'Anna Llenas, autora del conegut Monstre de colors

El Buit és un conte de gran format amb un forat a la tapa dura, el vam llegir i mirar a casa després d'agafar-lo en préstec a la secció sobre resiliència de la biblioteca. Avui m'hagués anat bé tenir-lo per contar-me'l de nou però m'he conformat trobant el canal youtube d 'Anna Llenas. He sentit una gran alegria escoltant-lo i visualitzant-lo en família. Vídeo editat amb la cançó Far Far de Yael Naim

Si en algun moment d'aquests dies sents un gran BUIT i no saps amb que omplir-lo, 

dona-li al play⏬



 HOW CAN YOU STAY OUTSIDE?
 THERE'S A BEAUTIFUL MESS INSIDE

escolta Far Farspotify, playlist de Contes i Criança

Recursos que ens ofereix Anna Llenas a la seva web 👉aquí


També te pot agradar:

Entrades populars

" En el corazón de cada Invierno hay una primavera que vibra"
Kahlil Gibran.

CANAL YOUTUBE CONTES I CRIANÇA